bambi

Svenska webbutiker med OM-rea!

Ni har väl inte missat att fler och fler webbutiker har satt igång sina reor på vår och sommarkollektionerna?? Jag kunde inte låta bli att klicka hem denna Temptation long tank som var nedsatt kraftigt i pris, från 1295 till 750 alltså över 40% nedsatt!

Den är i 65% bomull och 35% silke... åhh.. va jag älskar den blandningen!!  Och jag älskar långa linnen!!  *längtar efter den!*

Men jag har börjat inse att jag i stortsett bara har rött, lila och blått i min garderob...


Dessa svenska webbutiker har rea på Odd Mollys vår och sommarkollektion just nu:

FolkArt - en del plagg
Fashionabelle - inte på hela sortimentet
Haven - en del plagg
Idyll Interiör har 20% rabtt på Odd Molly fram till midsommar.
#1 - elingöölin

fin blogg :) haft en bra kväll? :)

#2 - Anna

Tack för att du håller oss uppdaterade om allt som rör Molly!

#3 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

Den var verkligen söt!

#4 - Linda

Jag satt och klickade hem lite kläder här om dagen, på bubbleroom, och såg att de hade lite odd molly, såg då denna http://www.bubbleroom.se/produkt/odd-molly/20211/agneta-overall.aspx och kom att tänka på dig. Ha ha ha, visst är den väl tjusig ;)

Ha en riktigt bra dag!

#5 - Sandra

Dom har rea på Odd Molly på Bodhi.se med :)

#6 - Malin Unebrand Almgren

Hej, vilken jättebra blogg om odd molly, tack för att du håller oss uppdaterade i Molly världen. Vill tipsa om att Juniform har REA på Molly nu också! Vilken underbar kappa till hösten. Den ska jag bara ha. Har likaså blivit lurad på en Odd molly klänning på tradera men faktiskt första gången på 3 år. Jag handlat(mycket) och sålt mycket på tradera utan problem. Bra tips dock när det gäller försäljning på Tradera Allt gott Malin