bambi

Uppdaterad Odd Molly profil
Det var några som var nyfikna... så jag publicerar en liten uppdatering (denna lista ändras ju hela tiden):

1:a önskelistan:  2:a på önskelistan:  3:a på önskelistan:



Senast köpta:    Favoriten just nu:   Mest rädd om:

#1 - Lotta

Hej Har du sett att koftan finns i grått och rosa med 20% rabatt på IdyLl. Har själv beställt den i rosa. Hälsningar Lotta

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Lotta: Jag vet! Men tyvärr har jag nog inte råd... ska försöka satsa på den som ligger 1:a, sen får vi se!

#3 - Margrethe

Hej, klänningen i midten finnes på 50% rea på Daisy's i Oslo om du er interessert, de sender sikkert til Sverige. Mvh Margrethe

#4 - Pingla

Koftan längst ner till höger - vilken dröm. Vill haaaaa!

#5 - Martina

Undrar jag om det inte är så att nummer 1 på din önskelista hänger i en butik här i min stad.. Eller om det finns någon modell som är väldigt lik? Det är i vilket fall som helst 50% rabatt på den...