bambi

Min senaste Molly

Åh, min efterlängtade Temptation long tank damp ner i brevlådan idag! Härligt med rea-fynd. Den är helt klart värd 750 kr! Det som är roligast när man får hem en ny Molly är att testa den ihop med sina andra Mollysar! Och jag måste säga att jag tycker att den passar ihop med väldigt många!

         
Obs! Osminkad och oborstat hår, men det är ju kläderna ni ska titta på!
#1 - Elin (Edvinsmamma)

Den är jätte fin!

Och det syns på dig att du gått ner i vikt :)

#2 - Nina

Jag får inte upp bilderna. Får återkomma

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Nina: Dom tar en stund att ladda när dom är så många....

#4 - Nina

får inte heller upp dem.. står om någe fel =/ ja vänta å vänta.



har du bestämt plagg till galan?

#5 - Babyportalen.se

Supersöt var den :)



Ha en trevlig kväll!



//Hanna

#6 - Nina

nej ja hade ju önskat att ja hade gått ner i vikt. men pga allt ammande å så, ja då står ja väl still. så ja har INGA som helst klänningar som passar min vikt just nu. Så ja måste ut å leta. Känns ju sådär..



är det odd molly:sar du väljer mellan? =)

#7 - Susanna

Jättefin!! Visst vet du att Haven har sjalen som du har som nr 2 på önskelistan på rea, kostar nu 770kr istället för 1099kr? Tack för all inspiration jag får från din blogg!Ha en bra kväll!

#8 - Therese - Eira min ögonsten

jättefint!

har du ingen bild med bara den på? hur är den i storleken?

#9 - Mollytjejen

Jättefin, du passar utmärkt i den!

#10 - Bina - everydaymolly

Skit också - den är minst lika fin idag!

#11 - Anna

Jag älskar Odd Molly, kanonfin!

#12 - Anonym

Du är jätte fin i den speciellt den första bilden. den koftan till gör att du ser jätte smal ut.