bambi

Väntar på rea...

Idag var jag inne och provade en 9th sweater i färgen Rose  (det är ju en sån ovanlig färg på den så den färgen finns inte ens med på Odd Mollys hemsida, gillar ovanliga molly-plagg) och jeansjackan.

Jag är lite sugen på att köpa dom. Men jag tror snart att det kommer en rea. Butikerna har börjat rea ut Odd Mollys vårkollektion, så man kanske ska ha lite i is i magen och vänta? Jeansjackan kostar 2200 kr., fullt pris.
#1 - Sanne

Hej!



Jag undrar vilka butiker som har börjat sin Odd Molly rea?

Var provade du 9th Sweather, jag är också lite sugen på en sån, hur är den i storleken - stor eller liten?

#2 - margrethe

Hej, kan du nevne noen navn på butikkene som har salg på Odd Molly?



Mvh trofast leser!

#3 - Terese

Fin blogg, kolla gärna in min. Ha en bra dag!

#4 - Li

Jeansjackan är mitt absolut bästa Molly köp. Älskar den!

#5 - Anna

Exakt, har du koll på mollyreorna? :-)

#6 - Linda

Vet du om molly jeanskjolen finns kvar i mollybutiken?

#7 - Katinka

Ja, den där jeansjackan är underbar och jag hade också tänkt slå till på den, men har bestämt mig för at nog vänta till nästa vår. Den lär ju komma då också....

#8 - kronjuveler.se



Gillar du unika och romantiska smycken?

Vill du bära smycken som ingen annan har?

Söker du efter något speciellt?



Besök kronjuveler.se - smyckestillverkning

i egen design med prinsesstema.



Välkommen!..:-)

#9 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Sanne: Det var hos Jackie i Kista Galleria. Jag tycker att den är normal i storleken. Jag har storlek 2 på min lila.

#10 - Fia

Jag tyckte inte att 9th sweater var fin...tills jag såg den live...i färgen rose! Och som sagt...jag provade den och höll hårt i den...min!! Helt underbar tröja, en av mina favoriter nu. Tänkte på att den kanske kommer på rea, men tänk om den då är slut...så jag köpte den och invigde den i helgen när maken och jag var på weekendresa. Mmmm

Jag var också på Jackie förra veckan och fick se deras bilder från Mollyvisningen...oj oj oj vad mycket fint det kommer....kan knappt bärga mig. Blir till att börja spara...