bambi

Zack i sin nya barnvagn


Den är lite för stor för honom, men det är bra då har han nåt att växa i. Jag flyttade också över fårskinnet och åkpåsen från den gamla vagnen och det blev ganska så mysigt för honom, tyckte jag  :)
#1 - Kristin

Vad är det för åkpåse ni har? :)

#2 - Erika L

Åh så tjusigt då! Visst e d en härlig känsla att sätta barnet i en ny vagn! Dom blir så stora på nåt vis! Å vagnen va jättefin :) Kram :)

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Kristin: Det är en Buggy Snuggle i mönstret Cow. Jag blev så kär i den så fort jag såg den :)

#4 - sojfilojf

Det ser riktigt fint och mysigt ut tycker jag! :) Nästan så att man blir lite avundsjuk. =) Hihi

#5 - Elin (Edvinsmamma)

Han verkar ju ha riktigt mysigt i den :)

#6 - stina

Vagnen ser ju jätte fin ut!!

Rosa :) HÄrligt :)