bambi

Babysittern som fortfarande hänger med

Babysittern har varit ovärderlig. Den är rosa och det står "princess" på den och den är superbra på alla sätt och vis.

I början så sov Zack i den och vi var tvungen att ha en liten grön kudde bredvid honom för att han var så liten. Nu används den mest när jag duschar eller tar ett bad när jag är ensam hemma med honom. Han är oftast jättenöjd när han sitter i den och han pratar ofta med flugan som hänger i mitten.

Men det är kul att se hur mycket han har växt. Från att behöva en kudde bredvid sig till att kunna ta upp hela babysittern själv!
#1 - Anneli

Vad kul att du hittade min blogg:)

Minestrona soppan är riktigt god, inte i början men när den börjat svalna lite.

Vilket söt son du har, eller ni har ska jag nog säga:D

Mvh / Anneli

#2 - Lisa

Hur olika det kan vara. Stella har alltid avskytt sin sitter! Däremot bumbon, den har varit en älskad pryl - och används fortfarande när hon sitter med på köksbänken vid matlagning och när jag duschar och inte vill att hon ska röja runt.

#3 - molle

Guud så söt bebis! :)