bambi

Badpojke
  

Zacks första besök i badhus gick ganska så bra. Han log inte en endaste gång utan hade sin skeptiska min hela tiden. Men han grät inte eller så i allafall. Utan verkade mer undra Var fan har ni tagit mig?

Jag är glad att jag inte gick själv med honom till badhuset för det var ju inte direkt enkelt att byta om eller duscha med en liten bebis med sig. Allra svårast var att få om sig själv och plutten en handduk efter att ha duschat. Sen så klädde jag på honom och så fick han ligga på handdukar på golvet medans jag klädde på mig.

Men det var skoj att testa på att bada i badhus. Vi badade också lite i bubbelpoolen, det är ju alltid trevligt  :)
#1 - Katja

Söt han är, Tuva log inte heller första gången vi badade, andra gången fick vi några leenden av henne :)

#2 - Nina

Vi har funderat på babysim. Just för att vänja Theo med vatten - större mängder vatten. Fick för mig att de ville/skulle bada i just varmare vatten. Men det kanske inte alls är så? Vet du något om det? Lite svårt att hitta varmvatten bassänger som man kan springa å plaska i sådär.

#3 - Sara

om ni fortfarande använde babyskydd i bilen så kan ni ha med det in till simhallen. det har vi när det är babysim =)

#4 - Agnieszka

Vad roligt att han reagerade.... bra iaf!

kramar

#5 - sofie

Hihi, åh ett sånt sötöga. =) Ser hur hans ögon säger allt "Jaha.. och det här ska alltså vara roligt, menar ni?"



#6 - Nina

så då var utmaningen gjord :P

#7 - Kikki

Paulina var likadan första gången vi var på babysim.

Nu är hon som en sjöjungfru och fullkomligen ÄLSKAR vatten :)



Ja jag har för mig att jag har läst att Du brukar gå där också.

Men jag gillar däremot inte deras massage, är det inte några naglar som sticker in i hårbotten så trycker dem för hårt :P