bambi

BB för hundar och katter

Tydligen
så finns det ett BB för hundar och katter i Helsingborg. Där kan hund och kattägare få hjälp med mödra- och barnavård. Låter toppen! Jag tror att det kan behövas!

I USA så finns det till och CTG för hundar! (CTG mäter hjärtljud och sammandragningar).

Jag var sugen på att föda upp Ragdolls (den rasen vår katt är), men det är så mycket arbete bakom det och väldigt liten förtjänst. Men det skulle vara roligt! Kanske någon gång i framtiden?


P.S. SNÄLLA söta rara! Rösta på mig på Mammablogg Galans hemsida!!! PLEASE!!
#1 - MikaTela

Tack själv för besöket!

Hoppas du hittar något fint armband! :)

#2 - Caroline

Jag har röstat på dig från 2 ipadresser :D

#3 - Therese - Eira min ögonsten

Vad coolt!

#4 - MALIN

Fin design! :)

#5 - Anonym

Hej igen,

Använde du koden till bracy.se får du jättegärna skicka in en länk till vad du köpte så visar jag det i min blogg tillsammans med en länk till din blogg!

Mvh. MikaTela

#6 - MikaTela

Hej igen,

Använde du koden till bracy.se får du jättegärna skicka in en länk till vad du köpte så visar jag det i min blogg tillsammans med en länk till din blogg!

Mvh. MikaTela

#7 - Linda

Ja det är så sant att en uppfödning kräver mycket arbete och inte ger särskilt mycket förtjänst (man får vara glad om det går ihop sig alls). Jag föder själv upp katter men gör det för att jag har ett stort intresse och tycker att det är roligt! :-)

#8 - Sara Solvik

Det låter ju jätte bra:D väldigt gulligt också:D haha