bambi

Blogg-utmaning
Jag fick en annorlunda utmaning av Jessica, så jag tyckte det kunde vara kul att göra den.

Min utmaning består i att ni ska berätta följande:
VAD stör ni er på när ni  besöker en blogg första gången?
VAD tycker ni är bra och avgörande för att ni ska komma tillbaka till en blogg?

Tre av varje sort tack!
Länka till mig som utmanare, och utmana minst tre andra personer.


Jag gillar/fastnar för detta hos en blogg:
1.) Välskrivna inlägg (bra och varierande språk) med lite inslag av humor
2.) Mycket bilder
3.) Fantasi. Någon som bloggar om egna ämnen och inte bara härmar alla andra.

Jag gillar inte detta hos/i vissa bloggar:
1.) För mycket plotter, alltså för mycket reklam, knappar och länkar överallt.
2.) För mycket svordomar och dåligt språk. (Måttligt med svordomar är helt okej.)
3.) Att personen inte svarar på kommentarer, eller bara svarar i sin egen blogg. Jag är ibland själv dålig på detta, jag vet *aja baja*


Jag utmanar: Malin, Nina och JempaJenny.

Ni andra får gärna också svara på frågorna! Det är nog jättenyttigt för bloggar att få höra vad som är uppskattat och vad som är mindre uppskattat!
#1 - Jessica

Å vad kul att du ville vara med!! Tack, det var intressant att läsa dina svar. Verkligen lärorikt. Och jag håller med om det där att det är något störande när folk bara svarar i sin egen blogg, just därför försöker jag kommentera som jag gör nu.. Alltid lite roligare!!

Sen brukar jag vänta med flit för att få ett par, tre kommentarer innan jag svarar på min egen blogg, så jag slipper svara samma sak flera gånger. Som mamma blir man ju lite medveten om att tiden springer iväg fortare än man kanske tror ;o)



återigen, tack för du antog min utmaning, jag kommer tillbaka och kollar hos dem du utmanat med!

Hälsningar,

Jessica

#2 - Moolin.se

VA ROLIGT MED UTMANING! Jag gör den direkt!



Svar: haha jösses, jag har inte ändrat den texten sedan orginaltexten. Så då blev det hela ännu roligare =)

#3 - evelina

Väldigt fin blogg:)

allt bra?

#4 - Moolin.se

FÄRDIG!

#5 - Anonym

ska fixa den. skojs! :D

#6 - Nina

hmm det va jag som skrev. namnet försvann..