bambi

Bra tajming

Fick hem ännu ett presentkort från Free food, bra att få så här precis innan barnbidrag och föräldrarpenningen kommer. Men jag hade beställt två, men fick bara hem ett så jag har mailat dom om det...

Bli medlem hos Free food du också!
#1 - jess

Hej nu blev jag medlem på freefood.se men allt kostar ju, inget som egentligen är gratis. Hur gör du för att få dina checkar?

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

jess: Jag värvar medlemmar och så har jag börjat prenumera på nyhetsbrev.

#3 - Jenny i Dalby

Undrar också hur du lyckas få så många checkar! Jag vägrar att bli uppringd av säljare vilket det nästan alltid innebär om man ska tjäna in pengar på sidan. så för mig har det knappt blivit en krona än...

Nyhetsbrev har jag bara hittat nåt enstaka...

#4 - Moolin.se

Helt seriöst, hur gör du? Jag har typ 90 kr och står still där?

#5 - Jessica

Man "tjänar" ju rätt bra på att värva medlemmar, 25 nya räcker ju för att få ihop till en kupong.

Så det räcker ju med att endast 25 st som läser bloggen blir medlem, då är det ju inte så svårt att få ihop 250 kr menar jag... :)