bambi

Dagens Zack

Idag har Zack på sig en brun boilersiut från Katvig och Tummen strumpor, eller "Fångdräkten" som kompisen kallade den. Kompisen som vi fick "Fångdräkten" av kommer hit idag så självklart måste Zack visa upp den fina presenten. Hihi...varför ska man alltid göra så? Känns lite fejk egentligen... men man vill ju visa att man tyckte om presenten och använder den  :)
#1 - Linda

Ha ha ha, så gjorde jag också häromdagen. Tog på dottern en tröja som hon fått av min mormor när hon skulle komma på besök. Långt innan mormor hann komma fick vi lägga tröjan i tvätten :o)



Söt liten Zack ni har :o).



//Linda

#2 - Therese - Eira min ögonsten

Det är ju klart man måste visa upp plagget på barnet :)

Jag tror vännen vill se också hur han passar i den :D

#3 - Rebecca

Underbart söt liten grabb och underbar Katvigdress. :)

#4 - Nina

gud va mysig den där dräkten såg ut att vara! ur härlig!

#5 - Ebba's mamma (Angelica)

Hej!

Jag vet att du brukar "fixa till" dina bilder på en vis hemsida. Och det har jag också gjort tidigar men min länk har försvunnit. Så nu undrar jag om du har lust att skicka en till mig :-)



Kram,