bambi

Även jag ska pröva lyckan!

Therese har en rolig tävling i sin blogg (som avslutas idag kl.12 - så skynda er om ni vill vara med!), där man kan vinna en Wallie som är en stor rosa Barbapappa! Skulle passa perfekt i kontrast mot dom blåa väggarna i Zacks rums. Det man ska göra är att publicera en bild på sitt barns rum, här kommer tre stycken:


 

Fler tävlingar jag är med i (klicka på bilden för att komma till dom):


 

Avslutas idag kl. 18


Jag tävlar om ett presentkort värt 300:- hos Zillstar
i Nikitas blogg
Tävla HÄR du med!



Avslutas imorgon


Avslutas imorgon


Avslutas den 13 mars


Avslutas den 15 mars


Jag tävlar om ett valfritt väggord från Unikdekor
i Nikitas blogg
Tävla HÄR du med!


Likasom.com är en webshop som ägs & drivs av vänninorna Sara & Jenny. Deras utbud varierar från leksaker och inredning till kläder och textilier. Exempel på märken i shopen är Himla, Kalikå, Polkadot design, Engel, Oskar & Ellen, Sobea m fl.
#1 - Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Vad kul att du vill vara med! Lycka till i bägge tävlingarna! :D

#2 - Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Glöm inte att skriva vad du vill ha för valfritt plagg :)