bambi

Går det att vara lycklig som singel?
Ikväll på Kvällsöppet med Ekdal så ska ämnet: Går det att vara lycklig som singel? diskuteras. Linda Rosing skulle ha medverkat men fick inte för Kanal 5? Men psykoanalytikern Tomas Böhm ska vara med och jag tyckte jag kände igen hans namn. Jag kikade i bokhyllan och fann denna:


Han hävdar i allafall att vi inte kan vara lyckliga som singlar. Det ska bli intressant att höra debatten.
#1 - Anna Kaagaard Kristensen

Jag tror absolut att man kan vara lycklig som singel :)



Jag hade velat se det programmet , fan att jag missade det :( Jag får leta eftr en repris.

#2 - julia

ja det gör duschningen liiite roligare ^.^

#3 - Elina

Hmm ja just nu är jag olycklig som singel.. men samtidigt har jag ju bara varit det i 2 veckor, så det är kanske inte så konstigt..

Jag såg lite av debatten på min nya tv (den gamla tvn va ju mitt exs).. Såg dock inte hela, hade varit intressant..

Ha en bra dag! Kram