bambi

God morgon!
God morgon! Jag kom på igår kväll att jag inte hade lagt in koden till min besöksräkaren på alla sidor, bara framsidan, så därför har nog inte den räknat med riktigt alla besökare. Men nu är det fixat! Det är mycket pillande med bloggen! Men det är skoj  :)

Idag har Outletbutiken vid Gärdet utförsäljning med bland annat Odd Molly underkläder, får se om vi tar oss dit. Jag vet inte riktigt hur mycket billigare det brukar vara...men skulle vara kul att ta sig dit och titta. Lite jobbigt bara att bege sig ut i snön och slask med barnvagnen.
#1 - sofie

Jag vill också ha snö och slask här så att våren kommer snart! (Låt mej understryka att jag tycker om VÅREN, inte slasket.) Jag är SÅÅÅÅÅÅ trött på att ha snö på backen. Bort, bort, bort!

#2 - Anna Kaagaard Kristensen

räknar den bara besökarna på framsidan annars? Fan va bra, nu vet jag det, jag undrade varför den inte stämde överens med blogg toppen och google analytics :D