bambi

God morgon torsdag!

Jag har fortfarande ont i tanden, så det hjälpte inte så mycket att han gjorde rent i "fickan". Läkaren som jag skulle få remiss till skulle nog ringa idag eller senast imorgon så får se vad han säger och när jag får komma till honom.

Idag ska jag posta en massa Tradera-paket och även hämta ut ett paket...

Som Anna skrev i föregående inlägg så kommer jag nog gå ner nåt kilo eller två för det är inte så lätt att äta mycket när man har ont i käken! Jag känner mig i allafall lite lugnare nu inför operationen efter alla era kommentarer, tack! :)


Hoppas att ni får en finfin torsdag! :)

#1 - Nina

skönt att du slapp det iaf..



tyckte dem var goda, men lite för söta.

räckte nästan bara med brownie´sen för min del. alltså utan chokladlagret..

däremot då dem var slut så ville ja ha mer. är hemskt chockladberoende..!!

#2 - Jempajenny

Åh, jag vet hur ont det gör. Fick en infektion i en tandfick vid en visdomstand för några år sedan. Men det behandlades med antibiotika och jag har tanden kvar.



Hur går det med Zacks gaddar då? Agnes andra tand kom upp i förrgår. Första bilden på bissingarna finns här:



http://jempajenny.bloggagratis.se/2009/03/03/1447514-dagens-agnes-eller-iaf-tander/



Så söta så! Men vassa...

#3 - Susanne

Har också en sån visdomstand som spökar ibland. Men jag har min kvar och rengör bara fickan när det händer. Något som jag tar dom dagarna det är värst är Diklofenak (voltaren) för det tar tyvärr ett par dagar innan det ger med sig. Så det kan jag verkligen rekomendera för det fungerar. Hoppas du slipper värken snart!



Kramizar Susanne