bambi

God morgon
God morgon! Som ni kanske märkte så tog jag en bloggfri dag igår, det behövs ibland. Speciellt när man har tandvärk och feber. Men senare idag så ska jag iväg till tandläkaren, äntligen!

Såg att jag hade fått en massa kommentarer så jag får försöka besvara dom under dagen.
 
Även Zack har blivit påverkad av min sjukdom. Sambon har haft huvudansvaret för honom dom senaste två dagarna, vilket tyvärr har resulterat i ovanligt mycket gråt och gnäll. Under natten nu så vaknade Zack två gånger också och hade svårt att somna om, så sambon stod och försökte att få honom och somna om medans jag febersvettades i sängen. Så nu får sambon sova ut medans jag sitter här med en glas plutt i knät. Det märks att han har saknat mig. Men det är ju toppen att han får lära känna sin pappa bättre.

Nu ska jag gosa med plutten och vänta på at timmarna ska gå så att jag få komma iväg till tandläkaren.
#1 - Nina

Fy vad jobbigt med tandvärk. Skönt för dig att komma iväg idag, lycka till!

#2 - Sofie

Härligt att ha dej tillbaka! :) Lycka till hos tandis!

#3 - Nina

hoppas det går bra idag!

#4 - Nina

tänkte bara tipsa om en utförsäljning. Du som bor vid mariatorget. På tvålpalatset på mariatorget har Vila utförsäljning på söndag mellan 12-18. kontant betalning. brukar finnas en hel del kläder. billigt oxå. =)

#5 - Sara

Hoppas det går bra hos tandläkaren för dig =)

#6 - Ida ♥

Hoppas att det går bra idag så du slipper tandvärken ;)