bambi

Goodie goodie

Jepp, nu är dom första två goodiebagsen här från katrinsgoodiebag.se. Det var några som undrade vad jag skrev för att vinna, jag kommer inte ihåg exakt men på ena så skulle man skriva en motivering varför Vitaminwells var bättre än mjölk och då skrev jag att dom är bättre eftersom dom är godare än mjölk så dricker man mer av dom och får alltså i sig mer vitaminer än mjölk!

Sen var det nåt om varför pocketböcker var så bra och då skrev jag nåt om att folk är lata av naturen och vill ha något lätt att läsa... typ.. nåt sånt... haha...

Aja, dom verkade gilla mina motiveringar! Så mycket så att jag till och med kommer att få en till goodiebag nästa fredag! Woho!

Ni kanske är nyfikna på innehållet då... och här kommer det:



Jag vann alltså:
3 flaskor Vitaminwell Focus (det var en i ena påsen och två i den andra??)
2 st. Clean Aha's ansiktsrengöring
2 st Axe deodoranter (som sambon får)
2 Tan Can spray tan (ska bli roligt att testa!)
2 st pocketböcker
2 st nagellack från Make Up Store
2 par färgade linser Fresh Looks
2 st VooDolls



Det som jag är mest nöjd med att spray tan (jag är så blek!) och nagellacket. Jag lovar att komma med recensioner sen!

Men det är ju inte så roligt att ha två stycken av samma pocketbok och VooDoll och dom färgade linserna som jag fick, båda paren var bruna och både jag och sambon har redan bruna ögon! Så det blir nog att ge bort en del av sakerna och så kommer jag nog lotta ut en del här på bloggen!


Så följ gärna bloggen så att ni inte missar tävlingarna som kommer!

Follow Mot gummi, glas & metall betyder ett mirakel inget alls...
#1 - rövarmamman

kommer hålla ögonen öppna, mkt bra grejer du vann där:)

#2 - fenomena83

En fråga som inte har med inlägget att göra (förlåt).

Jag har blivit medlem på Free-Food efter ditt tips, det såg ju väldigt intressant ut med 500 spänn på Ica =)

MEN nu har jag klickat och klickat och klickat, registrerat mig och blivit medlem på MASSOR med sidor, så hela min inbox är spammad med nyhetsbrev jobbigt. Och vad har jag fått för det? 16 spänn!!!!

Jag undrar HUR du gjorde för att få 500???

Funderar på att avsluta medlemskapet om jag inte får veta din hemlighet.

#3 - Hedwig

KUUL att du vunnit TRE gånger!! Man kanske själv skulle prova... Kanske t.o.m. jag har chans att vinna, jag har alltid sån otur med sånt annars.

Hoppas ni får en trevlig helg!



Ps. Zack är så himla söt! Har funderat på en grej... är han brunögd?

#4 - Agnieszka

Ohh vad roligt om du lottar ut grejjern!

kramar

#5 - Caroline

Hej!

Tänkte tipsa dig om att www.dunderbutiken.se har 70% på hela sitt Paul Frank sortiment =) Tänkte på dig när jag såg det, har ju ett sötZack i lika body som jag beställde nu :D

#6 - Duracellmamman

Kul!! Grattis Gumman!!



Kikar förbi med en härlig kram och önskar dig en jätte trevlig helg!



kramis!!!

#7 - Nina

bra att veta att den poolen funkar iaf.. :P



hoppas ni får en trevlig helg!

#8 - Molly

Hej!

Läser din blogg varje dag, den är jättebra!! Har en liten fråga! Ser att du har flera Pointelle linne. Jag har ett sådant också, men hittar inget användningsområde, vad sätter du för andra plagg över det? Jag älskar Odd Molly och har ganska många, det som står högst på min lista nu är en Grandmas coat.

#9 - Johanna

Oj, det blev fel ovan, ser jag nu. Det är jag som är Hedwig! Var inte meningen att det namnet skulle hamna där, det skedde automatiskt eftersom jag brukar skriva det när jag kommenterar min kompis. Vi kör med täcknamn då. ;)



Hälsn. Johanna

#10 - Nina

Älskar goodiebags =)

Kul att du vunnit så många!

#11 - Linda Andersson

En sån där rosa Woodoll har jag här hemma :-). Den vann jag på sidan allt om barn för några månader sen, när jag precis hade klagat i min blogg att jag aldrig vann något:-)