bambi

Grattis till mig :)
Så gulligt att några av er redan har hunnit gratta mig, tack så mycket  :)

Det blir nog lite ändrade planer, vi åker nog till Kista för att luncha och hälsa på lite på jobbet. Födelsedagspresenter har jag ju redan "fått", jag har på mig min Hatehate tee idag  :)

Men lite kul är det att fylla år... även fast jag är vuxen nu så kan jag tycka att det är lite kul med min egna "speciella dag". Jag är ju ett riktigt sladdbarn (min yngsta storasyster är 16 år äldre än mig) så man kan säga att jag växte upp som ensamt barn och blev ganska så bortskämd. Speciellt födelsedagar var en stor grej (fast det är det nog för dom flesta när dom växer upp) och den känslan sitter fortfarande lite kvar.

Jag är lite barnslig och kan tycka att alla ska vara extra snälla mot mig på min födelsedag, till och med främlingar ute... dom borde ju se på mig att jag fyller år idag och vara extra snäll och t.ex. le åt mig... haha.. vilka knäppa idéer man kan ha ibland....
#1 - Jempajenny

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får en trevlig dag och att alla är snälla mot dig! ler



Jenny och Agnes

#2 - Katja

Grattis på födelsedagen :)

#3 - Ulrica

Stort GRATTIS till dig på födelsedagen.

#4 - Linda

Hoppas att du får en jättebra födelsedag! GRATTIS! :-)

#5 - emma

grattis från oss :) hoppas du får en fin födelsedag!

#6 - Agnieszka

Grattis på dig! Hoppas du får en fin dag och att alla ler åt dig!

#7 - Elin

GRATTIS på födelsedagen!

#8 - Nadja

Grattis :)

#9 - Ida ♥

grattis!!

#10 - Sara

Ett stort Grattis!!

#11 - Lena

Grattis på födelsedagen!

#12 - Susanne

Hip Hip Hurra!!!! Grattis på din födelsedag.

Massor med kramizar från mig till dig!

#13 - Nina

Grattis!!

Och ha en skön helg =)

#14 - ♥ KiZnic-Ung mamma till Melina♥

Grattis!

Hoppas du får en underbar dag =)

/Kram

#15 - Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Grattis på födelsedagen! :)

#16 - sofia

STÖRSTA GRATTIS KRAMEN KOMMER HÄR!

Ha en underbar födelsedag =)



Sofia

#17 - Sanna

Gratulerar! Hoppas att iaf några ser på dig att just du fyller år idag ;)

#18 - Nina

Stort grattis =) hurra hurra hurra!



det fanns ingen lokal där ni bodde hemma enligt HF. Men tack ändå. som sagt. ja förstår inte varför man betalar dem. de har ju ändå inget att erbjuda.. men tack ändå som sagt!



hoppas du får en fin födelsedag! krams

#19 - jossan

grattis!!

#20 - Marie

Grattis på födelsedagen..

#21 - Katinka

Grattis från mig också! Hoppas du får tillfälle att utöka din Odd Molly garderob väsentligt och mer inom kort!!!

#22 - Charlotte

Grattis på födelsedagen!

#23 - stina

GRATTIS SÖTA DU!!!

#24 - Bina

Grattis!

#25 - anna

Grattis, hoppas du får en bra dag!

#26 - Carin

Grattis moster! Familjen hälsar också grattis! Kram Carin

#27 - Jennie

Grattis på födelsedagen! Hoppas inte det är din tur att laga mat idag! Man vill ju bli servad när man fyller år.

#28 - Erika

Haha du e för rolig!!! Grattis på födelsedagen ;)

#29 - Helen

Grattis från Familjen Stenström. Hoppas du får en bra dag.

#30 - Kikki

Grattis på födelsedagen :)

#31 - Momo

#32 - Momo

Grattis!! =)

#33 - Sagolikt by Perla

Stort grattis på födelsedagen!!! :)

#34 - Linn

Grattis på födelsedagen! Ha det bäst! kram på din dag!

#35 - Jessica

Stort grattis på din dag!

Hoppas du har haft en fin dag och får en fortsatt härlig kväll!

Kram!

#36 - Elin

Grattis. Hoppas du haft en bra dag. :)

#37 - Linda Andersson

grattis grattis och hurra hurra på din stora alldeles egna dag!

#38 - Ann-Louise

Grattis! Hoppas du haft en skön dag!!

#39 - Micaela

Hipp hipp hurra! Stort grattis på din dag :)

#40 - Sara

Hipp hipp hurra på din egen födelseda´!

Grattis grattis! :-)

#41 - Hanna

Grattis på födelsedagen!! Hoppas den har varit bra. :-)