bambi

Home alone with plutt!
Jag har inte kunnat blogga så mycket idag eftersom sambon är borta och äter middag med några vänner. Så jag har varit ensam hemma med plutt! Men nu har han somnat, han brukar somna runt kl. 20 och vakna kl. 6 som jag har nämnt. En smart läsare påpekade att eftersom det blir sommartid snart så kommer klockan vara 7 om han fortsätter att vakna samma tid... och det är ju inte helt fel!

Men det jag och plutten har gjort under kvällen är:




#1 - Cissi

Elias var också utan strumpor när han började åla sig och han fick blåsor på stortårna! Det var därför jag köpte halksockor...:-)

#2 - Jempajenny

Jag lockade Agnes med den där ljudboken man fick från Nalle Puh-bokklubben. Både fina färger och roligt ljud.

#3 - Rebecca

Vilka härliga bilder och så ljuvlig charmtrollet är!

Önskar Er en härlig fredag.

Kram Rebecca