bambi

Hot or not: La voix

Känns ju lite skumt att svenska bidraget kommer att ha en refräng på franska, av alla språk...

Det var ändå inte den sämsta låten som vann.. man kanske vänjer sig vid den? Men jag tror knappast att vi kommer att vinna i Moskva. Vad säger ni, hot or not? Vann rätt låt?
#1 - M

Hot! Jag tror den har en superchans!



När min favorit Star Pilots försvunnit var det "la Voix" jag höll på, hejaheja!!!

#2 - Linda Andersson

jag har gillat låten sen jag hörde den första gången... tycker att den är bra och jag hoppas att det går bra för den i moskva... hon kanske kan sjunga refrängen på ryska istället ;)

#3 - Sanne

Hej



hoppas hon tar sig vidare till finalen i Moskva, genom delfinalen.

Ska åka dit och titta så hoppas hon är med i stora finalen den 16/5



Gillar din blogg, kul att kika in lite då och då. Delar din passion för Odd Molly.



Mvh / Sanne