bambi

Imorgon
Sambons farmor ringde tidigare under dagen för att gratulera mig på födelsedagen. Jag hade inte hjärta att säga att jag faktiskt fyller imorgon. Men jag blev himla glad att hon ringde bara för min skull!  :)

Men imorgon händer det faktiskt inte så mycket, sambon är väldigt förkyld så det blir nog bara fika på stan med en kompis. Sen så fyller jag ju bara 29, så det är inte så himla speciellt. Men på söndag ska sambon och jag ut och äta för att fira våra 7 år tillsammans... hoppas bara att vi alla är friska då!
#1 - Nina

tack!

har skickat iväg ett mail, så jag borde få ett svar i morgon.. tack att du ställer upp iaf! verkligen ursnällt!

#2 - Duracellmamman

Jippi!! Jag blir den första som gratulerar dig Gumman!!



Jag hoppas att du får en helt fantastisk födelsedag!!



G R A T T I S!!!



Massor av varma kramar!!

#3 - Ellinor

Grattis på födelsedagen! :-)

#4 - Mia

Grattis!

#5 - Jenny

GRATTIS!

Hoppas att det är bättre med tandvärken!

Trevlig helg!

/Jenny

#6 - Isabel

Min son kan också sitta men ibland faller han . Han pratar bebis språk hela tiden & har sagt mamma 2 gånger. Och ja han kan inte vända sig från mage till rygg..



Ja hur gick di förlossning då ? ;)