bambi

Ingen hit!

Min fina fot


Näää... jag klarade inte av att vänta 4-6 timmar på att duscha. Jag duschade efter ca en timme. Tur är väl det, för jag ser ändå smutsig ut. Inte konstigt med tanke på att sambon sprayade på TRE GÅNGER SÅ MYCKET spray-tan på mig än vad det skulle va. Han skyller på att han försökte få det så jämnt som möjligt! Hmmm!

Jag ringde och beklagade mig för en vän och vi kunde inte undgå att dra paralleller till Ross i Vänner när han solduschade sig.... haha... Neee... spray-tan var ingen hit!
#1 - annsan_s

Förstår jag när det ser smutsigt ut!



Ha en bra helg

kram

annsan

#2 - Bina

ASG förlåt men... hahaha... hoppas det försvinner snabbt!



kram

#3 - Diana

Först såg det ut som du hade brännt dig. Som tur va det ju inte det, puh. :)

#4 - Elin

Du kan använda en skrubbsvamp för att ta skrubba bort det, jag använde jämt brun-utan-sol förut och det slutade alltid med att man var alldeles flammig över hela kroppen. Då var det bara att börja skrubba och börja om från början. Idag förstår jag inte alls hur jag orkade.



Hur blev det i ansiktet då?

#5 - sofie

Jisses vad du är lortig under fossingarna! :D