bambi

Jag köper alla äckliga godisar

En skål med äckliga godisar


Jag mår mycket bättre idag, speciellt efter cordosylen och ipren. Känns nästan inte alls i tanden längre! Så skönt!!

Sambon har däremot blivit förkyld igen. Vi är inne på vår andra runda av förkylningar. Jag tror att vi har turats om att vara förkylda i en månad nu eller nåt... inge skoj.

Så jag gick och postade mina paket och köpte även lite godis till min sjuka sambo. Som jag har skrivit tidigare så äter jag hellre bakelser än godis, men min sambo är helt tvärtom och vi har helt olika smaker när det gäller godis. Så när jag ska köpa godis till honom så väljer jag sånt som jag tycker verkar äckligt så brukar han bli jättenöjd! Det är ganska bra att inte ha samma smak när det gäller godis.. vi slåss aldrig om godisskålen eller så...
#1 - Dante

Vilken smart och lyckad taktik! :)

#2 - anna

det är nog det svåraste som finns, köpa smågodis åt någon annan! =)

#3 - Momo

svar: Haha, bra att du tvingade honom att tvätta händerna efteråt! Usch, känns som de där fåglarna bär på en hel del sjukdommar...



Trevlig Helg!

#4 - Frida

Nejdå, de där är goda. tycker jag.

#5 - Jacks mamma

Så sugen jag blev på kritor, åhh så gott det hdae varit. Synd bara att närmaste öppna affär ligge typ 2,5 mil bort ;)

#6 - Sagolikt by Perla

Hahaha så gör vi också typ! Jag tycker dock att den skålen ser mumsig ut!