bambi

Krypträning
God morgon! Här pågår stenhård krypträning för fullt. Jag har till och med övergett plutten just för tillfället. Han ligger ute i vardagsrummet på parketten och tanken är att han ska kunna dra sig framåt lite och glida på golvet. Men jag hör mest hur han bankar i golvet, han har inte riktigt fattat grejen.
#1 - Jacks mamma

Haha, det där känner jag igen. Tillslut blir Jack förbannad istället ;)

#2 - Ange

vilken gullig header du har :D

#3 - Kikki

Hehe, det går fort när han väl sätter igång, det lovar jag :)

Hon blir bättre och bättre för varje dag, fast nu är det nästan så att man längtar tillbaka när dem bara låg stilla igen, man måste ju passa dem hela tiden. Sladdar, hemelektronik och vägguttag intresserar min flicka mest, suck! :P

#4 - e

Njut av tiden när han inte tar sej fram, lugnt och skönt :). Vår lilla har ju tagit sej fram sedan han var fem månader (han är snart sju nu), och nu har han börjat ta sej upp i trappan, så nu är det dags att sätta upp trappgrindar ...

Visst är det roligt men samtidigt vill man stanna tiden också. Skum känsla.