bambi

Little swimmers

Imorgon så ska vi göra en utflykt till badhuset för första gången. Jag är lite nervös. Mest för att plutten kommer att frysa. Förut så fick vi en blöja från Huggies som man kan bada i (fråga mig inte hur det funkar!) så den åker på imorgon. Jag hoppas att han kommer att gilla att bada i badhus. Det är ju lite annorlunda mot att plaska hemma i badkaret....

Sen så ser jag fram emot paket (med nästa veckas Veckans Odd Molly) som borde komma imorgon eller på fredag!

--> P.S. Jag skulle bli superglad om du röstade på min blogg hos Moolin.se. Du kan rösta en gång om dagen!
#1 - Erika

Tack!

#2 - anna

blöjorna funkar kanonbra! lycka till i plurret!

#3 - Sara

blöjorna är jättebra. Tänk på att röra på Zack hela tiden i vattnet då ska det nog gå bra om det inte är för kallt vatten.