bambi

Mammablogg Galan 2009

Jag ska föresten gå på Mammablogg Galan, verkar som en rolig tillställning som jag inte vill missa! Någon mer som ska gå? Vore ju kul att träffa några av mina läsare  :)
#1 - Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Tyvärr ska inte jag gå.. Vet inte vad jag ska göra av med Eira under tiden. Bor långt bort också,,

#2 - Linda Andersson

Jag ska inte gå, men jag fick en inbjudan i alla fall :-)

#3 - Nina

ja va inne å kika på den där. verkar jätte skoj. men ja vet ju inte om vi ska åka iväg där. så det kan bli lite knepigt..

#4 - Therese

Vilken härlig liten knatte du ser ut att ha:) Visst har jag anmält mig dit.

#5 - Agnieszka

Självklart ska jag dit!!

Ska bli så kul att träffa alla nya människor!

kram

#6 - Sagolikt by Perla

Jag har anmält mig, men det är väldigt osäkert att jag kan tyvärr... men det skulle vara sååå kul!

#7 - Nina

vi ska inte åka då :P så jag är nu inbokad :D

#8 - Mira

Heeeeeeeeeeeeeeej! Blev tipsad om din sida av... hmm... hette hon cdwoman... Väldigt glad över detta. Vi har MINST två gemensamma nämnare. Mammablogg-galan samt Odd Molly. Det sistnämnda var anledningen till att hon tipsade mig om din sida. =)





På återseende!!!