bambi

Middag ute


Nu har vi varit ute och ätit en jättegod middag på Texas Long Horn. Älskar deras biffar!

Plutten skötte sig exemplarisk, men så hade vi också proppat i honom gröt innan vi gick och sett till att han har sovit middag under dagen.
#1 - Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Du är en av mina favoritbloggar! In och kika på min blogg! :)



Ha en bra ny vecka!

#2 - [ lilla fru werner ]

Vilken härlig blogg du har! Jag hittade hit från Therese - Eira min ögonsten.



Jag älskar också Odd Molly. Skrev nyligen ett inlägg om en underbar klänning/tunika jag sååå gärna skulle vilja ha. Har du förresten spanat in märket Smirk? Har också en hel del fint!



Jag har förresten precis startat min första bloggtävling. Kika gärna in på min blogg och delta!!

#3 - Fru Evelina - tävla om valfri väggtext i min blogg!

myspys! låter som en bra avslutning på veckan :-)



kram

#4 - Jenny

Åhh tack va snäll du är :) Jag har varit sugen på att testa texas long horn någon gång men har aldrig tagit mig dit, kanske dags för det snart!



Hoppas du har en fin kväll, kram Jenny

#5 - Carolina

Kikar in från Mammablogg Galans hemsida, kul att se vilka som ska dit :)

Kika gärna in hos mig, jag har just nu en tävling där man kan vinna ett presentkort på 200 kr! Kram Carolina