bambi

Några bilder från dagen
#1 - Jenny

Åh vilka härliga bilder, ser ut som om ni haft en strålande dag! Hoppas ni får en fin helg! Kram Jenny

#2 - Marie

Grattis på födelsedagen!



Dagen är din, bara din!

Tänk på att man fyller bara år en gång om året.

#3 - Lisa

Grattis på födelsedagen!

Ser ut som en lyckad dag :-)

#4 - Johanna

Grattis på födelsedagen!!!



Bilderna talar för en trevlig dag :-)

#5 - isabella

Va kul att du också dansat :) Grattis på födelsedagen också, hoppas du har haft hittills och har en fortsatt trevlig dag! Kram

#6 - Anna - Sanningen om Amerika

Sv. jo jag har gått upp en hel del i vikt. Finns ju himla mycket gott här :).. Vart bodde du i usa? Antar att du e amerikansk medborgare, lyckost hihi

#7 - Elina

Grattis i efterskott.. Du har en utmaning i min blogg: http://elina86.blogspot.com/2009/03/utmanad.html

Kram

#8 - madde

så fin blogg du har och söta små,ser ut som en toppendag.jag har själv shoppat och hälsat på fasters gos,man blir så glad av de små.

fröken hade frågat lilla axel 2 år om han bajsat i blöjan då tittade han allvarligt på henne och sa det har jag ingen aning om monaler

barn är så spontana*hoppas du kikar in på min blogg

#9 - Mammablogg Galan 2009

Tack för Din förhandsbokning till Mammablogg Galan den 4 juli 2009!



Din blogg är nu inlagd på Galans hemsida!



Vi ser fram emot att få träffa Dig i sommar!



Kram



Duracellmamman, Sessan & Wojtan

#10 - Cissi

Hej! Grattis i efterskoot och hoppas din födelsedag var toppen! Det ser ut som det:)

#11 - Tess

godmorgon hoppas allt är bra?

och att ni har några roliga planer?



skickar till alla som skrev i min blogg igår och berättar att jag kommer ha en tävling om en resa till östeuropa så missa inte att va med, tävlingen kommer läggas ut i helgen.