bambi

Robinson i gyttjan

Här hemma så såg vi på första avsnittet av Robinson. Jag tyckte ganska så synd om dom där i leran. Dom hade fantiserat om att komma till en paradisö men kom istället till en gyttjepöl. Det var ju lite tråkigt att kärleksparet skulle splittras första avsnittet, man hade ju gärna sett hur deras realtion ahde utvecklats. Men jag fattade aldrig riktigt om nån av dom hade pojkvän/flickvän/man/fru hemma?

Nå, vad tyckte ni om Robinson? Kommer ni att följa det?

Det är ju roligt att det är lite tuffare i år!



Imorgon så ska jag testa min nya Odd Molly top (som ni får se på måndag som nästa veckas Veckans Odd Molly). Sen så får vi besök av en kompis!

På måndag ska jag dessutom till tandläkaren för att kolla på visdomständerna och diskutera operation! Ouch! Zack får följa med dessutom!

#1 - Jenny

Hej, här var det en som missade robinsson i kväll :( får kolla om det går någon repris i helgen, men låter som om det var spännande!



Hoppas ni haft en fin lördagkväll! Kram Jenny

#2 - Joe

Damn, jag vill oxå se Robinson. Eftersänds avsnitten på hemsidan?



Btw, snygg design och bra blogg du har. Inte min genre men jag kommer definitivt komma igen, ha det så bra!

#3 - Jullan

Jag bommade det, men har spelat in det så ska väl sätta mig och kolla snart. ;)