bambi

Skrattanfall
#1 - Lena

Vad gulligt! Det är så underbart när de skrattar.

#2 - Jullan

Hihi, jag blir helt glad när jag ser denna. Lite kul där i slutet när Zach slår sin hand precis som pappa (?) gjorde innan :D

sköt om dig!

#3 - Claire

NTI har börjat med Engelska C ja :).. jag går i den första Engelska C-klassen någonsin på NTI så därför har de inte köpt in någon kurslitteratur, men det är bra ändå :)

#4 - Claire

Föresten så låter Zack som dendär bebisen som får skrattanfall åt hans pappa som gör typ mikrovågsugns-ljud om du har sett den? När pappan sänger "plong!" och bebisen skrattar jättemycket.. jag får samma känsla som när han säger "NEJ!" och Zack skrattar, jättesött! :)

#5 - Cissi

Har inga högtalare till datorn nu, men jag ville bara fråga dig, hur går det med dina visdomständer?

Jag har fått stooora problem med min ena, det gör så förbannat ont!

Jag måste ringa tandläkaren på måndag om det inte blivit bättre...:-(

#6 - Bina

Gos-unge

#7 - anna

haha det smittar verkligen av sig!