bambi

Snygg Odd Molly outfit


Sist jag var i Odd Mollys butik så hade en av dom som jobbade där denna snygga klädsel på sig: en lila Spoiler tank under en lila Lovely Knit. Jag jag blev himla sugen på att köpa båda eftersom det var en väldigt snygg outfit.

Jag har inget underlinne, bara underklänningar, men det kanske kan vara bra att investera i en spoiler tank att ha under koftor och min nya Light cotton Embroidered.

Men jag kan inte sluta tänka på denna snygga outfit som hon i butiken hade på sig! *Vill ha*

#1 - Katinka

Det där är ju en jättefin kombination jag inte riktigt tänkt på heller. Hade hon Lovely kniten öppen då?



Jag passar inte alls i lila eftersom jag är rödhårig, men jag har Lovely kniten i blått och jag har faktiskt Spoiler underlinnet i gråblått. Ska genast prova!



Det roliga med Odd Molly är ju just denna kombinationslust och lager på lager känsla. Man kan kombinera alla deras plag i det evinnerliga.



Du kan ju alltid köpa dig ovanstående för Traderaförtjänsten. Samma summor på ett ungefär ju...

#2 - Jenny

Hej, vill bara berätta att jag bytt bloggadress, jag finns nu på http://jordgubbsblomman.blogg.se Kram Jenny

#3 - Angelica

Usch vad jobbigt att du sådde det lilla fröet i min OM hjärna! Nu vill jag oxå ha ett sånt linne under min 327:a.....

#4 - johanna

mkt snygga odd mollysar du har. Jeanskjolen en av mina favoriter. Vad har du för st på kjolen? Var köpte du den ? Gillar även tröjan du lagt ut på tradera..mkt snygg

#5 - Stina

Hur går det med tandvärken idag?

#6 - Malin

Linnet var fint :)

#7 - sofie

Var håller du hus? Du har ju inte bloggat något idag! :)

#8 - Millan

oj oj vilken blogg du har måste varit jätte svårt att få ihop oj oj imponerad





besök gärna



http://experienceno1.blogspot.com

#9 - Marie

Hon är på hal is.

#10 - Jenny & Molly

Måste vara en jobbig tandvärk... Hoppas du mår bättre snart.

#11 - Synne

Ville bara titta in och säga att du har en fin blogg.Mvh Synne

#12 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

johanna: Jag tog storlek 3 på kjolen och jag köpte den i Odd Mollys egna butik!