bambi

Sover i vagnen

Zack sover fortfarande i vagnen efter BVC-besöket. Det är lite nervös att lämna honom ensam ute i vagnen, men jag ser honom hela tiden genom fönstret där jag sitter, så jag kollar ut genom fönstret varannan minut... Vi har en loftgång utanför ytterdörren, vilekt kan vara praktiskt ibland. Förut så lyfte jag alltid in honom i mjukliften om han sov när vi kom hem, men nu är det ju lite svårt...

Halvårskontrollen gick bra! Zack har även fått miniderm utskrivet på recept, vilket är toppen! Vi köper nog en tub i veckan eller nåt! Men läkaren försökte att ge Zack en gul kub, men han ville inte ta den så då fick jag försöka och då tog han den direkt. Jag trodde inte att han avr så skeptisk mot främlingar! Men läkaren kanske såg lite läskig ut med glasögon och allt...
#1 - lovisa :)

För det är naturens gång!

#2 - sofie

Han ser ut att ha det bra där i vagnen. =)

#3 - Hanna

Vad tråkigt att inte kunna lämna honom ute när han sover. Jag förstår och skulle heller aldrig göra det om jag bodde i en stad. Här lämnar vi barnvagnarna (med bebisar i)utanför när vi går på kondis eller går in i affärer. Brukar även lämna Tyra utanför vårat hyreshus när hon sover. (Har babyvakt, så jag hör när hon vaknar..)