bambi

Stackars Linda...

Jag vet inte varför jag fortsätter och ser på "Den rätte för Rosing" för egentligen är det ju ett skräpprogram. Men ibland är det kul att se på skräpprogam också.

Men jag sitter mest och tycker synd om Linda för killarna verkar vara mer intresserade av att umgås med varandra än henne. Dom säger till varandra "Men jag vill att du ska följa med", så säger dom inte till henne. Dom struntar i uppgifterna och köper hellre en pizza till sig själv än en present till henne. Ingen är ju genuint intresserad av att uppvakta henne.

Stackars Linda, det är jobbigt att se hur hon blir dissad av dessa killar som egentligen ska vara intresserade av henne.
#1 - Em

Stackarn, jag har själv inte sett det men man kan ju inte låta bli att tycka synd om henne efter hur du beskriver programmet.

Kram ,Em

#2 - Angelica - Forgive me father for i have sinned

Man ser på hennes program vara för att det är så dåligt så det blir roligt :P

#3 - Anonym

läser du mogis.se eller kenzas.se blogg?