bambi

Tankeöverföring

Som jag skrev tidigare så är det GODISBRIST här hemma (i allafall för min del och sambon och jag gillar inte samma sorts godis). Så jag skickade iväg ett sms med inköpslista på ingredienser till Kärleksmums till sambon, som skulle handla på vägen hem. Men så kom jag på att runt lunch när vi pratades vid så hade han dåligt med batteri... hoppas verkligen att sms:et kom fram! Annars så får man hoppas att vi har utvecklat någon slags tankeöverföring efter våra 7 år tillsammans...

*Köp godis, köp godis, köp godis*  skickar ut signaler till sambon... måtte det komma fram!

#1 - anna

kan ju alltid hoppas att det funkar =)

#2 - Linda Andersson

Med min sambo har det aldrig funkat med tankeöverföring... men många gånger har det hänt att jag gått och tänkt att jag ska ringa till mamma, och så ringer hon till mig istället.