bambi

Tröstande paket

Mitt i all tandvärk så kan jag trösta mig med ett paket som jag hämtade ut idag. Det var från Tin Tin Style som har sponsrat mig med nästa veckas "Veckans Odd Molly", vad det är får ni alltså se på måndag. Då har jag hunnit prova plagget lite också och kan skriva lite mer om det   :)
#1 - Bina

Usch - stackare med sån tandvärk, hoppas det snart ger med sig!



Spännande post du fick!

#2 - Annette

ÅÅÅH vad kul med paket!! Kan ju va behövligt att få något kul i eländet med tandvärken ;)



Hoppas det var något riktigt kul i det ;)



Krya på dig!

#3 - Marie

Varför ser man inte fler kändisar med Odd Molly-kläder?



Tänk vad snygg Jennifer Aniston skulle vara med lite färg. Eller Meryl Streep. Grejen är ju den att alla kan har Odd Molly, man måste bara hitta sin favorit.