bambi

Uppdaterad önskelista
Jag tyckte att det var dags att uppdatera min Odd Molly önskelista eftersom den förändras hela tiden och så har jag ju köpt/fått en del som fanns med på min gamla önskelista.

Den som hade första plats på gamla listan har helt försvunnit från min önskelista efter att jag provade den och insåg att den kanske inte var så snygg ändå.... Nummer 2, 5, 7 och 10 på gamla listan finns nu i min garderob :)
Nummer 8 och 9 är jag inte lika sugen på längre... jag har hittat andra godbitar istället:

#1 - karin

har ganska precis invigt min 9th sweather. hittade den i ROSE på ajabaja. väldigt fin ljusrosa som man blir glad av. den färgen finns inte med på odd mollys egen hemsida, brukar det vara så?

har även den blå millie zip cardigan, är verkligen jättefin, men kan inte tvättas i vatten.

#2 - Oddanncha

Ja - tänk vad man ändrar sig hela tiden! :-)



Jag hade också en önskelista, men den har också blivit reviderad ett antal gånger. En del plagg ser ju så fina ut på bild, men sedan när de kommer på så är de inte riktigt vad man hade tänkt sig. Och så tvärtom förstås!



Ska kika på lite sommargrejjer senare idag - bland annat Angelina dress i grönt. Och så fingra lite på din nummer 9 - fast i grått!



Får se om någon av dem följer med hem...



:-)