bambi

Utmanad
Jag blev utmanad av Elina:

4 av mina favoritprogram på TV
* Desperate Housewives
* Nip|Tuck
* How I met your mother
* Jay Leno

4 saker jag gjorde igår
* Fyllde år
* Träffade vänner
* Åt lunch i Kista Galleria
* Fick blombud

4 saker som jag ser fram emot
* Att Zack ska börja prata
* Våren
* Att komma i alla mina jeans igen (utan muffinsmage)
* Att gå ut och äta och fira med min älskling imorgon

4 av mina favoritrestauranger
* Barcelona (Tapas restaurang vid Sergels torg)
* Texas Long Horn
* En ful & en gul (asiatisk mat)
* Matkultur (bästa restaurangen på Söder)

4 saker på min önskelista
* Att min familj ska vara lycklig och frisk
* Att jag och sambon ska kunna gifta oss snart
* En hel garderob med Odd Molly
* En ny bärbar dator
#1 - Thessa

Hei, så at du også skal på Mammablogg Gallan, og måtte ta meg en tur innom bloggen din (greit å se hvilke gærninger man skal møte) ;)

Likte bloggen din, og Zack er et innmari kult navn!

#2 - Elly

fin blogg :)