bambi

Varken tandläkare eller underklänning...
Hmm... tandläkaren har inte hört av sig ännu angående att operera bort mina visdomständer. Han skulle ha hört av sig för en vecka sen. Nu har mina visdomständer blivit bättre, det gör bara ont ibland när jag tuggar på den sidan. Så därför har inte jag ringt själv. Sen måste jag erkänna att jag inte är särskilt sugen på att opereras så därför försöker jag inte skynda på det heller...

Sen är jag väldigt besviken på Bodhi som först fick upp mina förhoppningar om att jag skulle få en lila Spoiler tank, men sen fick jag ett mail om att den var slut och erbjöds att köpa en lila underklänning om jag la till en hundring. Kändes inte lika skoj, men jag sa okej. Detta var i tisdags... och fortfarande har jag inte fått nån lila underklänning  :(

Nu är jag lite orolig över att jag inte ens kommer att få den som underklänning heller... blää va trist!
#1 - Katinka

Tråkigt med underklänningen, men Bodhi tar god tid på sig med leveransen så den kommer säkert snart...

#2 - Nina

Trist =( Hoppas den kommer...



Har lagt upp bilder på min lilla väsksamling nu, kika gärna in ; )

#3 - Marie

Jag väntar på en lovely knit så jag känner med dig.



Den som väntar på nåt gott... ;)