bambi

Vecka 11 - #862 Livealot blouse


Denna veckas "Veckans Odd Molly" är sponsrad av Tin Tin Style som skickade mig en Livealot blouse att recensera. Tusen tack!

Blusen är gjord i ett mjukt skirt tyg av 65% bomull och 35% silke. Den är ganska så tunn så man bör ha ett linne under (i allafall när det gäller blusen i färgen Chalk).

Detaljerna gör hela blusen. Fint färggrannt broderi på ryggen och små röda rosor framtill. Spets runt kragen och nertill och söta band med tofsar som kan knytas. Ärmarna har gummiband insydda så att det blir lite puffärm.

Finns i färgerna: Chalk, Powder och Almost Black. Tin Tin Style har blusen i Chalk och Powder.

Små söta röda rosor     Broderiet på ryggen
    

Den är även snygg när man knyter banden
   

Jag älskar verkligen Livealot blousen! Man känner sig så fin i den! Jag måste införskaffa en spoiler tank i lila, det skulle passa perfekt under Livealot blouse och matcha dens detaljer så fint!

Har du en Livealot blouse? Vad tycker du om den? Eller vill du kanske ha en? Vilken i så fall? Hur och när skulle du bära den?

#1 - Nina

Jättesöt! Jag skulle valt den vita och ha till mina utsvängda jeans i vår =)

#2 - ANNICA

din livealot blus e så jättefin.har spanat på den färgen.fin att ha jämt,både vardag o finare.till jeans o kjol.

#3 - Petra

Hej, Jag undrar vilken storlek du har köpt på din blus? Jag har normalt storlek 1 i Odd molly, men funderar på en storlek 2 då jag vill att den ska vara luftig? Vad tror du?

#4 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Petra: Min är storlek 2, samma storlek som jag hade innan min graviditet. Ibland kan storlek 2 vara lite tajt nu med alla kvarvarande graviditetskilon, men som du ser så är storlek 2 på denna luftig ändå!

#5 - Duracellmamman

Så snygg!!!



Önskar Dig en härlig ny vecka!!



Massor av kramar!!

#6 - Carina

Himla söt e blusen!!Hoppas du fár en mysig vecka!Här i Barcelona kom váren i helgen=)

#7 - Angelica

jo bara och hålla tummarna att man ska ha tur :)

#8 - Bina

Åh den ser verkligen superfin ut! Kanske skulle jag köpa en Almost black som kontrast till de ljusa färgerna.

#9 - Katinka

Den ser verkligen underbar ut. Funderade också på den fast i powder. Kanske senare dock. Just nu har jag verkligen lyckats köpa mig själv och Sambo ut ur huset när det gäller Odd Mollys vårkollektion...

#10 - Marie

Helt underbar. Jag provade denna i färgen chalk i helgen. MEN den var inte riktigt som jag tänkt mig- vill hellre ha en vit. SÅ användbar. Den skulle jag ha över ett spets linne- molly. För modellen är ju rätt kort och bred.

Söt. Men just nu är 1500 kr mycket :-(

Kanske köp på nätet nästa månad. För det fanns inga vita hos min affär

/Marie

#11 - Mia

Jättesnygg och du passar bra i den! Själv har jag förälskat mig i ett par höga stövlar som jag funderar på att köpa :)

#12 - Pillan

Odd molly kläderna är verkligen underbara!



Ha en trevlig dag och kolla gärna in min blogg.



//Pillan

#13 - Nina

så fin den va! älskar mönstret på den..

#14 - Anna-Lena

Jag har den själv i almost black och den är så ur snygg.. jag brukar ha en spoiler tank purple och red under. Passar till all tillfällen tycker jag.

= den är väldigt stor i storleken =

#15 - Sara

Denna blus är ju som gjord för dig. Du blev SUPER fin i denna.

#16 - Lena

Älskar min livealot i almost black. Ska nog köpa en vit också! Se upp när ni tvättar den bara då tofsarna fäller färg. Ingen fara bara man hänger upp tofsarna så att de inte ligger mot det vita när den torkar (en jag känner har den vita). Tack för en fin blogg.



Lena