bambi

-1,7 kg på 4 dagar
Vägde mig imorse och då visade vågen snällt 73,7 kg. Så nu visar min Diet ticker på:

 

Jippe -1,7 kg efter 4 dagar! Underbart! (Men det mesta är vatten, jag vet... ändå väldigt peppande!)

Det var en läsare som undrade vart man kan få tag på en diet ticker och det är hos tickerfactory.com. (Överst på tickern så ser man sitt BMI också!)
#1 - tia -humor & hypokondri i huvudstaden

JAG BLIR SÅ AVIIIIIS! NU MÅSTE JAG OXÅ KÖRA IGÅNG!!!!!

#2 - Bina

Underbart! Ketos nu?



Jag har haft en riktigt usel matvecka och är lite depp för det..



Trevlig helg! KRAM

#3 - Tess trött tokig morsa

duktig du är

eller gör du som mej får maginfluensa å rensar 3 kg på ett dygn... helt sjukt

#4 - Nina

Grattis, duktigt! =)

#5 - Nina

å va najs. önskar att ja kunde banta ja med. vågen står verkligen still.. hoppas det går fortsatt bra nu å att det inte är så jobbigt om dagarna..



theo mår bättre nu. va vaccinet som gav honom feber. så nu är det lugna puckar igen..



snart dax för blogg galan ju. du kommer ju vara så smal å fin då det är dags för den avis

#6 - ♥ ♥ ♥ bambi bantar med cambridge just nu ♥ ♥ ♥

Bina: Ja, jag borde vara i ketos nu! :)