bambi

Åsikter om Robinson

Ja, det var ett ganska så bra avsnitt av Robinson. Men en sak undrar jag:

- Varför var Rafael där under örådet??

Sen så var det rätt så skönt att Christian fick åka hem för han var ju extremt falsk (i allafall det man fick se på TV). Men jag tycker att även Nina verkar väldigt falsk när hon hoppar från grupp till grupp så där... Erik Blomquist verkar himla skön och snäll! Hoppas att han eller Anna vinner!

Vad tyckte ni om avsnittet?
#1 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

jag undrar också vad raffe gjorde där under örådet.. riktigt konstigt

#2 - Andreas

Mycket märkligt, ja. Jag trodde han skulle ta Christians plats...ungefär. Hm.

#3 - Malin

Ja, jag och min mor undrade också varför Rafael var där under örådet. Trodde som Andreas att han skulle ta Christians plats, men tydligen inte. Rafael var ju inte med under klippen till nästa veckas avsnitt så det är ju faktist lite konstigt..

#4 - Addis

Jag undrar också varför Rafael var där, mysko...

#5 - nina

Jag jag fattar inte riktigt allt. Inte varför Raffe kom in och inte varför de röstade ut Raffe istället för Christian förra gången. Jag har gillat Nina innan men nu i det här avsnittet blev jag lite fundersam på henne. Jag hejar oxå på Anna, Blomman, Angela, Jarmo

#6 - CARRO

Det kommer väl bli nån twist med honom i framtiden.. På tal om Nina så tycer jag att hon gör helt rätt som byter till den gruppen som hon faktiskt har störst chans i, det är ju ändå en tävling..!!