bambi

BMI


Så här ser min BMI ut beroende på hur mycket jag väger. Mitt första delmål är att nå 70-kilos gränsen, vilket jag bara är 0,6 kg ifrån. Som ni ser, om jag kommer ner till 70 kg så ligger jag precis i övre gränsen på "ideal" BMI. Sen är slutmålet 65 kg, förhoppningsvis är slutmålet inte alltför optimistiskt.

denna sida så kan man räkna ut sitt BMI, % kroppsfett, basala energibehov och så förslår dom antal kalorier man ska äta för att gå ner i vikt.
#1 - Anonym

köper du ett oddmolley-plagg i veckan?

hur många plagg frn oddmolly har du?

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Anonym: Nej, det var väldigt länge sen jag köpte ett Odd Molly plagg faktiskt! Jag har 39 stycken nu.

#3 - Therese - Eira min ögonsten - Tävling & Bloppis!

vilken bra sida! hoppas mitt bmi där stämmer.

#4 - Lady Dahmer ...::Confessions of a Neurotic Attentionwhore::...

bitch







(nej jag är inte ett dugg bitter och avundsjuk)

#5 - Elin

Kan den sidan verkligen stämma? BMI stämde, men enligt sidan fick jag bara 14% kroppsfett, vilket betyder att jag inprincip skulle vara död :P.