bambi

Böcker och bakelser för barn

Idag var jag, Zack, en kompis och hennes dotter på Bokslukaren - böcker och bakelser för barn. Det ligger vid Mariatorget. Det är en jättemysig bokhandel med ett litet café längst in (jag drack bara en kopp te, så klart!). Barnen kan läsa böcker där eller leka med leksakerna. Det är verkligen supermysigt, rekommenderas!



Zack var tyvärr inte på sitt bästa humör, utan var lite småsur hela tiden. Tror att det är tänderna som spökar fortfarande...

Jag kunde inte låta bli att köpa en liten leksak till min musikaliska son:

#1 - nina

ÅÅÅ Vilken fin "slagbrädegrej"/leksak. En sån skulle jag vilja ge Ville med.

#2 - Sara

ser jättemysigt ut! synd att man inte bor i stockholm =)

#3 - Marlene

Verkar super mysigt! Önskar att det fanns ett sådant ställe i närheten av där vi bor :)

#4 - Helena / Barnboksprat

Oj, vilket mysigt ställe! Nu har jag ÄNNU ett ställe jag vill besöka om vi kommer till Stockholm någon gång - har en ganska lång mental lista vid det här laget.