bambi

Börjar det se ut som ett lo...?

Oj, va jag har hållt på och tragglat och grejat med den här stickningen. I början så började jag om 5 gånger! Jag är ju perfektionist och då vill jag att det ska se perfekt ut.... men sen så gav jag upp på idén. Den får se ut som den gör... bara Zack kommer att tycka om den!

Jag har i allafall stickat kroppen, huvudet och ett ben. Inte så illa tycker jag... och det går bättre och bättre.
#1 - Erika-foto-mode-pyssel

Det blir nog jättebra när den är klar

#2 - Elin (Edvinsmamma)

Den kommer att bli jätte fin!

Tycker att du är jätte duktig...själv kan jag inte ens sticka en halsduk ;)

#3 - Änglahår

Passar på och kika in hos dig och ser hur det går för dig. Glöm inte och vara med i tävlingen jag har på gång. Något som kan passa kanske ;-)



/Änglahår

#4 - nina

Duktig du är. jag är bra sugen på att dra igång nått stickprojekt jag med.