bambi

Bra reklambild?
Jag måste bara visa denna bild som jag hittade när jag googlade på "doft" (för att ha en bild till föregående inlägg). Vad säger ni? Gillar ni den? Är det en bra reklambild? Eller är den osmaklig? Själv så tycker jag att den är rätt så osmaklig... så jag tänkte först inte ta med den på bloggen... men det är en väldigt "speciell" bild så jag ville ändå visa den...

#1 - tia -humor & hypokondri i huvudstaden

He he, jag gillar den inte! Du på fredag har jag nog kanske båda barnen eftersom jag skolar in Mini och vi slutar vid två. Orkar du fika ändå? Hade glömt att Mini skulle börja på dagis denna vecka men kom på det idag när jag skrev om det i bloggen. Du får bestämma! Och vart vi ska ses om du orkar ses. Kram

#2 - tia -humor & hypokondri i huvudstaden

Åhh jag skulle SÅ GÄRNA VILJA följa med på ODD MOLLY-grejen. Men vilken tid är det? Det kanske kan gå att fixa. Det skulle verkligen vara kul. Tala om när det är så ska jag kolla under morgondagen! Kram

#3 - Anna

Något av det märkligaste jag sett på länge...

#4 - Anonym

usmakelig

#5 - tia -humor & hypokondri i huvudstaden

Men du då kan jag nog! Om jag tar kidsen och drar från dagis vid två. Men du ska alltså vara utan barn... Man kanske inte ens får ha barn med sig? Ska du inte ta med Zack? Vet du... jag mejlar dig istället :-)! Kram

#6 - johanna jordgubbe

ja jag måste nog säga osmaklig! en underbar fotoidé som man skulle kunnat gjort mycket vacker och tilltalande.. men denna var hemsk..



kika gärna in hos mig och läs om mitt nya jobb som HEMMAFRU!! :)

http://jojordgubbe.blogg.se

#7 - Jenny i Dalby

Osmaklig måste jag säga. Blir knappast inspirerad till att köpa den doften iallafall...om det var det reklamen stod för.

#8 - Jenny i Dalby

Är det en parfym för män eller kvinnor föresten? Män förstås va?

#9 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Jenny: ingen aning... men jag tror att bilden är mer lockande för män...

#10 - Marie Hj.

Fy! Den lockar ju inte mig till att köpa parfym iallafall...

#11 - Cissi

Hmmm...



Inte särkilt tilltalande, nej! Inget jag skulle köpa...



Ha det bra!

#12 - Elina

Jag tycker faktiskt att reklamen e bra för man reagerar.. De har ju verkligen lyckas med att skapa snack om parfymen :) Jag diggar den :)

#13 - PaljettenQ

Vulgär och onödig sexanspelning (underdrift)... den är ju int esubtil på en fläck! :)

Underligt att något företag vill maknadsföra sig så där

#14 - Sara

Nope, det går total-bort! Gillar den inte och inte skulle jag köpa där där parfymen.



// Sara

#15 - Malin - brandteknologen

Jag tycker den är direkt kränkande mot kvinnor.

#16 - Ann

Som sagt, den väcker uppmärksamhet.

Undrar just vad den doftar?

#17 - Jessica

Väldigt osmaklig tycker jag!

#18 - Helena / Barnboksprat

Osmaklig!



Det som gör den ännu sämre än den skulle behöva vara tycker jag är den mörka etiketten över "anus" (där det borde vara, för är det där ett riktigt underliv är ju ungefär allt bortretuscherat...). Ser ut som att hon har ett enormt dylikt. Det får i alla fall mig att associera mer till prutt och bajs än till något annat...



Men även om utförandet varit bättre: osmakligt!