bambi

Brödsug
Mitt sötsug är borta nu efter 18 dagar på Cambridgekuren, är inte det minsta sugen på socker. Däremot drömmer jag om bröd. Jag går och sniffar på sambons brödpåse. Det godaste som finns är nybakt bröd. Men hur får man bort sitt brödsug?
#1 - Anna

Håll ut! jag vet brödsug är så starkt, kroppen skriker efter snabba kolhydrater. Du är duktig!



Gahhhh, jag är besatt av Spoiler Underdress, vill ha ALLA!! But... Inte bästa plagget att ha hemma med en köttfärssåskladdig bebis!

#2 - fatale pussy

man äter bröd, helt enkelt=)

#3 - Jyoti

Ja, brödsuget är en killer. Älskar oxå bröd, jag saknar bullarna på lördagsmornarna. Men försöker trösta mig med att det inte är så länge till :-)

Du har inte så långt kvar nu. Kämpa på! Själv har jag brutit ett par gånger så jag får istället lägga på en vecka på kuren :-) Men det är värt det för alla gamla kläder man kommer i ;-)

Du är superduktig!

Tack för svaret på mina sena frågor förresten!

Ha det bäst!