bambi

Dagens Zack

Ja, idag var det färgglatt i allafall.. med:
Tröja från Ej sikke lej
Byxor från Villervalla
Jacka från Villervalla
Mössa från Villervalla
#1 - EMMA

vilken sööt :D

#2 - Kseniya

Vilken gullig unge! Jag har iaf långt kvar tills jag får uppleva sådanna gullrumpor....



Kramar Kseniya

#3 - Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Det blir ALDRIG för mycket färger! :D

#4 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

härligt med mycket färg!

#5 - Sara

jättefina kläder =)

#6 - Victoria

Nä men så fin. Jag tycker aldrig det kan bli för mycket färger:-) Min Greta är lika gammal som Zack. Usch så snabbt tiden går...vad duktig du är med kuren förresten. Strongt. // Victoria

#7 - Lady Dahmer ...::Confessions of a Neurotic Attentionwhore::...

fanfanfaaaaaan skulle köpa den där jackan men den var slut! grrrrr