bambi

Den ultimata Robinson upplevelsen - svält dig i en vecka!
Jag känner faktiskt lite samhörighet med Robinson deltagarna när dom sitter där och längtar efter mat. Inte så konstigt eftersom jag inte har ätit mat sen i söndags. Magen har kurrat en del idag och idag har helt klart varit den jobbigaste dagen hittills. Så jag känner igen dagdrömmarna om pizza och tacobuffé. Jag blev lite avis på dom när jag såg det goda brödet dom fick smaska i sig!

Så om ni vill ha den ultimata Robinson upplevelsen, kör Cambridge i en vecka innan... så kan jag lova att man känner med dom och man förstår alla drömmar om mat...

Artiklar: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
#1 - tia -humor & hypokondri i huvudstaden

Kör din sambo oxå Cambridge. OBS! LÄS INTE MIN BLOGG om det kurrar i magen :-)! Man kan säga så här: Det kurrar inte i min mage! Suck... Kram

#2 - Ina

Hej tjejen!

Hittade din blogg häromdagen och gillar den mycket. Jag liksom du äälskar Odd Molly och dessutom har vi psykologin som gemensamt intresse, är utbildad psykolog. Är mammaledig just nu med min lille Love 11 månader, har även en liten Hannes på snart tre år.

Nu måste jag kika runt lite till...:-)

Mvh Ina