bambi

Det börjar sina i sista kartongen....

Det är en härlig syn att se hur påsarna i sista kartongen bara minskar och minskar... snart inga kvar...

Fast det är inte riktigt sanning, det blir nog snarare näst-sista kartongen för jag måste dricka några påsar när jag börjar trappa upp också. Men det är sista kartongen på helt ren kur!

Dag 19 börjar lida mot sitt slut... dom senaste dagarna har jag varit som hungrigast under min ren kur. Men det beror nog på att jag håller på och läser recept och planerar min upptrappning, det kurrar i magen efter man har läst 7-8 recept. Extra sugen är jag på tacogratäng... men det ska jag inte tänka på nu....!

Jag ser fram emot måndag morgon då jag får väga mig och se resultatet efter 3 veckors ren kur, utan minsta lilla fusk!!
#1 - Caroline

Hur mycket cambridge äter du under upptrappningen och när är du helt fri påsmat? :)

#2 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Jag kommer vara helt fri efter en veckas upptrappning, tänkte jag.

#3 - Malin

Kul att jag hittade in här! Började själv med Cambridgekuren för 1 månad sedan och har gått ner 5,1kg :) Har ungefär hälften kvar.

Roligt att se förändringarna på förpackningarna också!