bambi

Efter 3 dagars upptrappning
God morgon! Dumma vågen visar över 70 fortfarande, men inte så mycket (70,4). Har bara gått upp 0,1 sen dagen innan... trots att jag åt en hel portion till middag igår.

Jag fick en fråga om det är svårt att hålla sig och inte föräta sig när man väl börjar äta. Det är ju otroligt gott när man väl börjar äta, men man blir väldigt snabbt mätt. Magsäcken har ju krympt en massa! Så man blir rätt så snabbt äckligt mätt... om man känner efter... men ibland blir det så att det är så gott med mat att man inte ens känner efter om man är mätt eller inte!

Så här ser min diagram ut nu:

#1 - nina

Det är aldrig en rak väg mot toppen, och när det går uppför får man anstränga sig ännu mer för efter uppför kommer nerför.

Så sa jag ofta på mitt jobb (är sjukgymnast) till patienter som rehabiliteras. Verkar gälla även här.



Ha en bra dag!

#2 - tia -som undrar vad folk tycker om nya loggan

Hej, kan man bara dricka milkshakes? Det gjorde väl du? Jag tycker inte att soppa verkar så kul... Tre milkshakes per dag är det väl på ren kur? Har redan ångest... Du vad tycker du om min nya logga? Är den sämre eller bättre än den innan?



Kram